- Domeny
- Hosting
- Monitoring wizyjny
- Narzędzia intensys
- Obsługa informatyczna
- Poczta e-mail
- Rozszerzenia do InsERT GT/Nexo
- Serwery dedykowane
- Strony internetowe
-
Czy jest możliwość dostępu do konta pocztowego w przeglądarce?
Tak, wystarczy zalogować się na poczta.intensys.pl
-
Czy konta e-mail obsługują 2FA (uwierzytelnianie dwuetapowe)?
Tak, logowanie do konta pocztowego w przeglądarce może być zabezpieczone, poza loginem i hasłem, również jednorazowym hasłem (one time password, OTP).
Nasz system współpracuje z:
- kluczami sprzętowymi Yubikey (modele wspierające OTP),
- aplikacjami mobilnymi kompatybilnymi ze stabdardami TOTP (time-based one time password) oraz HOTP (hash-based one time password), np. Google Authenticator, Microsoft Authenticator czy FreeOTP.
Aby skonfigurować autoryzację dwuetapową należy zalogować się na stronie poczta.intensys.pl i aktywować odpowiednie opcje w module Ustawienia.
-
Czy mogę utworzyć odrębne hasła do konta dla różnych aplikacji/urządzeń (tzw. hasła aplikacji)?
Tak, nasz system pocztowy umożliwia ustawienie odrębnych haseł dla różnych aplikacji/urządzeń oraz monitorowanie aktywności ich wykorzystania.
Aby skonfigurować hasła aplikacji należy zalogować się na stronie poczta.intensys.pl i aktywować odpowiednie opcje w module Ustawienia.
-
Jaki jest limit rozmiaru załączników do wiadomości e-mail?
W przypadku wysyłania wiadomości przez webmail (panel pod adresem poczta.intensys.pl) maksymalny rozmiar załącznika to 30MB. Limit ten nie obowiązuje przy wysyłaniu wiadomości za pomocą programów pocztowych. Programy pocztowe mogą jednak mieć własne limity.
Nie ma limitu wielkości załączników dla poczty przychodzącej.
-
Jakie są dane konfiguracyjne serwera pocztowego?
Serwer SMTP/POP3/IMAP: poczta.intensys.pl
Jako login (nazwę użytkownika) należy wpisać cały adres e-mail, np. jan.kowalski@firma.pl
Porty bez szyfrowania:
- SMTP - 587
- POP3 - 110
- IMAP - 143
Porty z szyfrowaniem:
- SMTP - 587 (TLS), 465 (SSL)
- POP3 - 995 (SSL)
- IMAP - 993
-
Nie pamiętam hasła do konta e-mail, co zrobić?
Możesz skorzystać z funkcji odzyskiwania dostępu do konta dostępnej na poczta.intensys.pl pod linkiem "Zapomniałem hasła".
Funkcja odzyskiwania dostępu zadziała tylko wówczas, gdy do konta został przypisany numer telefonu komórkowego!
W przypadku, gdy odzyskanie dostępu powyższą metodą nie jest możliwe skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub pod numerem infolinii 880 100 187.