Zarządzanie i administracja serwerami

Zarządzaniem serwerami zajmujemy się od ponad 15 lat. Posiadamy doświadczenie w obsłudze systemów Linux (różne dystrybucje, najczęściej Debian, Ubuntu, Red Hat, CentOs), FreeBSD oraz Windows Server.

Wiemy, jak ważna jest niezakłócona dostępność usług dla sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dlatego nieustannie, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, monitorujemy pracę urządzeń oddanych pod naszą opiekę. Opracowaliśmy procedury i narzędzia, które pozwalają nam reagować przy najmniejszych nieprawidłowościach w działaniu systemu.

Bez znaczenia jest fizyczna lokalizacja serwera - czy znajduje się w siedzibie Twojej firmy, czy kolokowany jest w centrum danych. Większość czynności jesteśmy w stanie realizować w pełni zdalnie.

Zakres usług

  • bieżące aktualizacje systemu oraz najważniejszych usług,
  • monitorowanie bezpieczeństwa systemu i wprowadzanie poprawek,
  • ograniczenie dostępu do systemu zgodnie z polityką bezpieczeńśtwa,
  • monitorowanie parametrów pracy sprzętu i systemu,
  • opracowanie procedur i mechanizmów kopii zapasowych i nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem,
  • przywracanie danych z kopii zapasowych w razie potrzeby,
  • wsparcie techniczne dla użytkowników (realizowane przez e-mail, w razie potrzeby również telefonicznie),
  • reagowanie na zgłaszane problemy zgodnie z ustalonym w umowie poziomem supportu,
  • reagowanie na nadmierne obciążenie systemu,
  • przegląd i analizę logów systemu oraz kluczowych usług,
  • bieżące zarządzanie kontami użytkowników,
  • bieżące optymalizowanie pracy systemu.

Standardowe pakiety

Basic

od 250 zł / m-c
  • Monitoring

  • Kopie zapasowe

  • Bieżące aktualizacje

  • Okresowy audyt bezpieczeństwa

  • Reakcja

    w dni robocze (8:00-18:00)
  • Liczba godzin

    4

Standard

od 500 zł / rok
  • Monitoring

  • Kopie zapasowe

  • Bieżące aktualizacje

  • Okresowy audyt bezpieczeństwa

  • Reakcja

    w dni robocze (8:00-20:00)
  • Liczba godzin

    8

Standard+

od 800 zł / rok
  • Monitoring

  • Kopie zapasowe

  • Bieżące aktualizacje

  • Okresowy audyt bezpieczeństwa

  • Reakcja

    24/7
  • Liczba godzin

    bez limitu

Premium

od 1200 zł / rok
  • Monitoring

  • Kopie zapasowe

  • Bieżące aktualizacje

  • Okresowy audyt bezpieczeństwa

  • Reakcja

    24/7
  • Liczba godzin

    bez limitu

Ostateczna cena jest zależna od specyfikacji systemu i oczekiwań Klienta. Chcesz uzyskać indywidualną ofertę? Napisz do nas!

Ceny netto. Oferta skierowana do podmiotów gospodarczych.

Czas reakcji na zgłoszenie

Basic Standard Standard+ Premium
Incydent krytyczny rozumiany jako brak możliwości korzystania z podstawowych usług systemu przez większość użytkowników 4h 2h 1h 0,5h
Incydent rozumiany jako utrudniania w korzystaniu z postawowych usług systemu przez większość użytkowników lub brak dostępu do pobocznych funkcji systemu 4h 4h 2h 1h
Zlecenie wszystkie pozostałe zgłoszenia, w szczególności uruchamianie nowych usług i zmiany w konfiguracji 2xNBD 2xNBD NBD 8h
Konsultacja odpowiedzi na pytania, raportowanie, statystyki i pozostałe korespondencja niekrytyczna 2xNBD 2xNBD 2xNBD 8h

Wskazane w tabeli czasy reakcji to wartości maksymalne. Zazwyczaj odpowiadamy znacznie szybciej.

Menu