Administrator
Administratorem Twoich danych osobowych jest INTENSYS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Chojnicach przy ulicy Jedności Robotniczej 34 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przeze Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VIII Wydział KRS, pod numerem KRS 0000657881, NIP 5552112521, REGON 365915490 (zwana dalej Administratorem).
Inspektor Ochrony Danych
Administrator powołał Inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem e-mail: iod@intensys.pl.
Skąd mamy Twoje dane i jaki jest ich zakres?
Administrator przetwarza dane osobowe podane przez Ciebie dobrowolnie w formularzu podczas rejestracji oraz wprowadzone w Panelu Klienta.
Zakres niezbędnych danych zależny jest od wybranych usług, które zamówiłeś. W większości przypadków niezbędny zakres danych obejmuje: Twoje imię i nazwisko lub nazwę firmy, NIP, adres zamieszkania lub siedziby, adres kontaktowy (korespondencyjny), adres e-mail, numer telefonu.
Cele przetwarzania danych
Twoje dane przetwarzamy w zakresie niezbędnym do świadczenia usług, realizacji składanych przez Ciebie dyspozycji w ramach zawartych umów, wypełniania obowiązków ciążących na Administratorze z mocy przepisów prawa oraz realizacji innych celów mieszczących się w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora (wykrywanie i zapobieganie nadużyciom, dochodzenie roszczeń, tworzenia zestawień, analiz i statystyk, weryfikacja wiarygodności płatniczej, obsługa reklamacji i zgłoszeń, rozliczenia płatności).
Komu przekazujemy Twoje dane?
W toku świadczenia usług możemy przekazać Twoje dane podmiotom trzecim, z którymi współpracujemy:
- w przypadku usług rejestracji i utrzymania domen – rejestratorowi i organizacji rejestrowej,
- w przypadku rejestracji certyfikatu kryptograficznego – podmiotowi pośredniczącemu lub bezpośrednio wystawcy certyfikatu,
- centrom danych,
- przedsiębiorcom pocztowym i firmom kurierskim,
- przedsiębiorcom zajmującym się obsługą prawno-księgową Administratora.
Dane osobowe mogą zostać udostępnione również audytorom, uprawnionym na podstawie przepisów podmiotom i organom (w tym sądom, prokuraturze, policji, administracji celno-skarbowej).
Co do zasady nie przekazujemy danych do państw trzecich lub organizacji spoza EOG. Jedyne wyjątki w tym zakresie, w sytuacji, gdy jest to niezbędne do wykonania zamówionej przez Ciebie usługi, mogą stanowić rejestratorzy domen i organizacje rejestrowe – jeśli wybrana przez Ciebie nazwa domeny zarządzana jest przez podmiot, którego siedziba znajduje się na terytorium państwa trzeciego. W takiej sytuacji przekazanie danych następuje na podstawie przepisów Rozdziału V RODO.
Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane?
Twoje dane będziemy przechowywać przez okres trwania zawartej umowy, a po jej rozwiązaniu/wygaśnięciu do dnia upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Odrębnie, dane związane z procesami księgowymi będą przechowywane przez czas określony w przepisach prawa.
Jakie są Twoje prawa?
Zgodnie z treścią Ogólnego Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r., tzw. RODO), przysługują Ci następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskiwania ich kopii,
- prawo żądania sprostowania danych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo żądania usunięcia danych (tzw. "prawo do bycia zapomnianym"),
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w tym przypadku Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Czy Twoje dane podlegają automatycznemu przetwarzaniu?
Dopuszczamy możliwość prowadzenia czynności polegających na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, w celu świadczenia usług i na podstawie zawartej umowy.
Jak zabezpieczamy Twoje dane?
Stosujemy różne mechanizmy ochrony zgromadzonych danych, w tym: ochronę danych przed nieautoryzowanym dostępem, ochronę przed utratą danych oraz przed ich przypadkową lub nieuprawnioną modyfikacją.
Hasła, z których korzystasz w ramach usług, przechowywane są w systemie w postaci jednostronnie (nieodwracalnie) zaszyfrowanej. Tam, gdzie jest to możliwe udostępniamy dodatkowo opcję zabezpieczenia za pomocą uwierzytelniania wieloetapowego (hasła jednorazowe HOTP/TOTP, wiadomości sms).
Ochrona przed utratą danych realizowana jest poprzez zastosowanie macierzy dyskowych oraz regularne kopie zapasowe. Dodatkowo wszystkie kluczowe urządzenia oraz infrastruktura zabezpieczona jest na wypadek nagłej awarii zasilania (odpowiednio: podwójne tory zasilania, systemy podtrzymywania typu UPS, agregaty prądotwórcze).
W zakresie bezpieczeństwa fizycznego stosujemy środki ochrony przeciwpożarowej (systemy gaśnicze), przeciwzalaniowej, systemy kontroli środowiskowej i klimatyzacji, monitoring wizyjny, zaawansowaną kontrolę dostępu oraz systemy alarmowe.
Pliki cookies
Strony internetowe Administratora wykorzystują pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Stosujemy dwa rodzaje ciasteczek:
- session cookies (pliki sesyjne) – przechowywane na urządzeniu użytkownika przez czas od wejścia do opuszczenia strony,
- persistent cookies (pliki stałe) – przechowywane na urządzeniu użytkownika przez stały, zadany czas określony w parametrach pliku lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
Wykorzystujemy pliki cookies w następujących celach:
- zapewnienia prawidłowego działania stron i Panelu Klienta, np. utrzymanie sesji zalogowanego użytkownika czy obsługi koszyka,
- analitycznym – poprzez zbieranie danych o sposobie korzystania ze strony (z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika) – dzięki temu możemy ulepszać strukturę i zawartość naszych stron.